Verhuisbericht - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Robert en Ellen Marel - WaarBenJij.nu Verhuisbericht - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Robert en Ellen Marel - WaarBenJij.nu

Verhuisbericht

Door: Robert en Ellen

Blijf op de hoogte en volg Robert en Ellen

19 December 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hoooi!

Even een kort berichtje!

Wij gaan volgende week verhuizen naar een vet nieuw huisje met eigen tuin en afwasmachine!! :-)

Hier het nieuwe adres:

Apt 23, Adora, No2A,
Jalan Persiaran Residen
52200 Desa Park City
Kuala Lumpur

Er staan wat foto's van de bezichtiging op picasaweb.google.com/evaanholt , als je benieuwd bent!

We zullen jullie snel een update geven over hoe het ons hier allemaal vergaat.
Goed nieuws is dat Robert zich op dit moment bezig houdt met een freelance opdracht en hij heeft volgende week weer een sollicitatie gesprek voor de baan waar hij al een tijdje op aan het wachten is. Spannend dus!

Verder gaat alles helemaal lekker en hier brengen we binnenkort een wat uitgebreider verslag van uit!

Dikke kus van ons!!

Onze telefoonnummers blijven hetzelfde:
Ellen: +60166664012
Robert: +60166664381
Huistelefoon: +60377311478

• 19 December 2011 - 09:58

Roos:

jeee wat fijn voor jullie!!
    ik kom het snel keuren. :)

kus!

• 19 December 2011 - 15:09

Karien :

hey, Ellen en Robert!
    Ik had net op facebook jullie adres gevraagd, en zag daarna pas dat het adres hier al genoemd is! dus hoef je niet meer op facebook te antwoorden! klinkt allemaal heel gaaf!! lekker luxe, een vaatwasser ;) zo wordt het allemaal steeds completer daar he?! Fijne dagen en een snelle verhuizing toegewenst ! ;) En dan hopelijk een mooi 2012 met allebei een dikke vette baan! succes!! Niels en Karien

• 03 Januari 2012 - 08:21

Marije Toenhake:

Ha ellen en robert,

Wat een mooi huisje zeg, had ik niet verwacht in KL. had altijd meer het idee dat je in skytowers zou eindigen of in 1 of ander smoezelig achterbuurtje. Duidelijk niet dus!
    En gefeli met jullie verloving trouwens, beter laat dan nooit (de felicitaties bedoel ik dan he!)

Hoe was t o&n in KL dan? Veel chinees vuurwerk?

Darren en ik hebben heerlijk gereisd in Azie maar waren aan t einde wel gaar van dat leven uit de backpack. Eenmaal thuis kon Darren al supersnel met een nieuwe baan beginnen in een stadje vlakbij Manchester. Ik ben net een weekje aan het solliciteren in UK en in NL, verdubbel mn kansen zo hopelijk!

Succes met alles in 2012 en blijven
    genieten he!

Robert en Ellen

Na een geweldige reis door ZO Azie in 2009 en daarna 1,5 jaar in Canada te hebben gewerkt blijft het bij ons kriebelen om meer van de wereld te ontdekken. We zijn via een tussenstop in Thailand geëindigd in Kuala Lumpur. Hier wonen en werken we sinds 1 oktober 2011. We proberen jullie wederom op de hoogte te houden via deze site, persoonlijke berichtjes zijn ook van harte welkom :-) Ellen en Robert

Actief sinds 21 Sept. 2009